Polityka reklamacji
Zawsze dbamy, by wysyłane do Ciebie towary były zgodne z zamówieniem, najwyższej jakości oraz, by były dostarczone tak szybko, jak to tylko możliwe.
Zdajemy sobie jednak sprawę, że mogą wystąpić okoliczności nieprzewidziane – przesyłka dotarła uszkodzona, towar posiadał wadę fabryczną lub nie zgadza się ilość lub rodzaj poszczególnych towarów.
Przyczyną najczęściej jest błąd ludzki, pomyłka przy kompletacji lub przeoczenie kontroli jakości za co,
już w tym momencie bardzo Cię przepraszamy i obiecujemy dołożyć wszelkiej staranności, by takie wypadki nie wystąpiły.
Jeżeli jednak coś jest nie tak z twoim zamówieniem, to masz ustawowe prawo do wniesienia reklamacji, a my mamy obowiązek ową reklamację rozpatrzyć.
Ale
zanim sięgniesz po formularz, zanim postanowisz dać upust swojej frustracji i wziąć odwet za zawiedzione zaufanie –
zadzwoń lub napisz do nas i powiedz, co się zdarzyło. Jeżeli do uszkodzenia zamówienia doszło w transporcie lub nasza dystrybucja coś pomyliła –
załatwimy to szybko i sprawnie bez zbędnej biurokracji.
Jeżeli uważasz natomiast, że zamówienie co prawda jest właściwe, ale nie posiada określonych cech, na jakie liczyłeś / liczyłaś, również skontaktuj się z nami. Porozmawiamy i ustalimy dalszą drogę postępowania.
Procedura reklamacyjna:
Jeżeli jesteś osobą fizyczną, która dokonała zakupu towarów na użytek prywatny (nie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej czy zawodowej), to
przysługuje ci rękojmia za wady fizyczne nabytych towarów obowiązująca przez dwa lata, od chwili otrzymania towaru.
Wadę powinieneś / powinnaś natomiast zgłosić
w terminie dwóch miesięcy, od chwili jej stwierdzenia.
Formalne zgłoszenie reklamacji może odbyć się za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego w Panelu Klienta lub poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj:
formularz.
W formularzu podaj swoje dane identyfikacyjne, numer zamówienia,
opis stwierdzonej wady oraz określ czego od nas w związku z tym oczekujesz. Jeżeli żądasz zwrotu uiszczonej ceny podaj również numer swojego rachunku bankowego.
By reklamacja mogła zostać rozpatrzona,
musisz dostarczyć do nas reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu.
Uwaga: Nie nadawaj reklamowanego towaru przesyłką za pobraniem – w takim przypadku przesyłka nie zostanie przez nas odebrana, reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, a odpowiedzialność za koszt zwróconej przesyłki obciąży wyłącznie Ciebie.
W terminie 14-stu dni od chwili, gdy reklamowany towar zostanie do nas doręczony
zbadamy go pod kątem zarzucanych mu wad oraz udzielimy Ci odpowiedzi o wyniku wniesionej reklamacji.
W kwestiach prawnych, reklamacje rozpatrywane są w trybie art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego.
Pamiętaj: korzystając z rękojmi za wady realizujesz swoje ustawowe prawo. My mamy obowiązek reklamację przyjąć i rozpatrzyć. To nic osobistego, więc nie musisz bać się naszej reakcji. Niezależnie od wyniku reklamacji, nasza obsługa będzie zawsze na najwyższym poziomie.
Szkody transportowe:
Jeżeli odbierasz swoje towary w sposób inny, niż osobiście w naszym punkcie odbioru,
zapoznaj się dokładnie ze stanem technicznym opakowania. Jeżeli opakowanie jest w sposób znaczny uszkodzone, zamoczone lub wystąpiły wewnętrzne przecieki (gdy zamówienie obejmowało płyny, mydła itp.)
odmów odbioru i powiadom nas natychmiast o zaistniałym fakcie.
Jeżeli odebrałeś / odebrałaś przesyłkę i pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego towary uległy uszkodzeniu,
w terminie 3 dni od dnia odbioru zgłoś owy fakt do nas celem wszczęcia postępowania reklamacyjnego.
Wszelkie wady i uszkodzenia zamówionych towarów zgłoszone po upływie terminu wyżej wskazanego będziemy rozpatrywać w trybie przewidzianym dla standardowych reklamacji.
Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości zadzwoń lub napisz do nas.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
Zespół om.sklep.,pl