1 » Reklamacje2

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Kontakt

  • Gold Coin sp. z o.o.
    31-724 Kraków
    os. Na Wzgórzach 35/8
    KRS 0000597425
    NIP: 6783158044
  • E-mail:biuro@om.sklep.pl
  • Telefon570 360 693
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - piątek, 10.30 - 17.30

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych. Udzielona zgoda może zostać cofnięta w dowolnej chwili.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail. Udzielona zgoda może zostać cofnięta w dowolnej chwili.

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Reklamacje

Reklamacje:


1. Kupujący będący osobą fizyczną, nabywający produkt w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji tytułem rękojmi za wady fizyczne zakupionego produktu w terminie 2-óch lat od daty wydania mu zamówionego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi w formie elektronicznej lub pisemnej Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności.

2. Sprzedający w terminie 14-stu dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania w formie elektronicznej lub pisemnej.

3. Celem wniesienia reklamacji Kupujący winien dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar wraz z dowodem zakupu, opisem niezgodności oraz wnoszonymi roszczeniami.

4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Kupującego, Sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt bezzwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7-miu dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

5. W odniesieniu do Kupujących nabywających produkt w celu związanym z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą postanowienia ust. 1-4 stosuje się odpowiednio, przy czym odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedającego zostaje ograniczona do ceny reklamowanego towaru, jaką uiścił Kupujący w chwili nabycia.

6. Kupujący otrzymujący zamówione towary w sposób inny, niż w drodze odbioru osobistego jest zobowiązany do zapoznania się ze stanem przesyłki przed dokonaniem jej odbioru.

7. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne przesyłki nosi ślady otwarcia lub uszkodzenia, Kupujący winien odmówić odebrania przesyłki zawiadamiając jednocześnie o wskazanym fakcie Sprzedającego.

8. W terminie 3 dni od daty dokonania odbioru przesyłki Kupujący winien zapoznać się z jej stanem technicznym oraz zgłosić Sprzedającemu wszelkie, stwierdzone wady i uszkodzenia.

9. W razie uchybienia terminowi wskazanemu ustępem poprzedzającym, wady otrzymanego przez Kupującego towaru będą rozpatrywane na zasadach określonych w ust. 1-5.

10. Celem wniesienia reklamacji prosimy pobrać i wypełnić Formularz reklamacyjny oraz przesłać go w formie pisemnej lub elektronicznej na adres Sprzedającego.


 


 


Przejdź do strony głównej